Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אייל גולן ורוסלנה, איך אייל גולן הגיב לאירוסי רוסלנה ישראל היום - אייל גולן, רוסלנה רודינה, יואב אליאסי, אורית פוקס והשדכנית המיתולוגית הלנה עמרם.

אייל גולן ורוסלנה, איך אייל ×'ולן ×"×'×™×' לאירוסי רוסלנ×" ישראל ×"יום - אייל גולן, רוסלנה רודינה, יואב אליאסי, אורית פוקס והשדכנית המיתולוגית הלנה עמרם.. אחרי דממה של שבוע בו שמרו הזוג על שקט ( חוץ מברשתות החברתיות. ערב טוב עם גיא פינס 16.11.20 זמן קריאה: עכשיו כשהוא בריליישנשיפ, אייל גולן לקח איתו להופעה באילת גם את הדוגמנית הפרטית שלו רוסלנה רודינה. אחרי שהודיעו על הזוגיות המתקמבקת שלהם קבל עם ואינסטגרם, מתברר שאייל גולן ורוסלנה רודינה כבר בשלים להופעה פומבית רשמית ראשונה. אחרי הפרידה המתוקשרת והדי מכוערת, מגיע שלב נוסף בסכסוך בין הזמר המסלסל לדוגמנית ההורסת, כשהם מחליטים לחגוג לבנם הקטן, יאן, יומולדת.

אייל גולן (מימין) ורוסלנה רודינה. מאחל לכם אושר, שמחה וזוגיות טובה. אייל גולן ורוסלנה רודינה לא חזרו אחד לשני. את סוף השבוע הסוער יעבירו אייל גולן ורוסלנה רודינה בנפרד כשגולן יבלה בטיול בר מצווה בספרד יחד עם הבן ליאם, ורוסלנה תישאר להתחמם לבד אייל גולן ורוסלנה רודינה חוגגים בחתונה הדוגמנית כנראה יודעת כמה אנחנו אוהבים שזוגות עושים דברים יחד, אז היא החליטה ליישר קו עם אב בנה והשניים הגיעו לחתונה כשהם לבושים אותו הדבר.

כשאייל ×'ולן ורוסלנ×
כשאייל ×'ולן ורוסלנ×" רו×"×™× ×" נפ×'שו אל מול ×"מצלמות Tmi from images.maariv.co.il
עכשיו כשהוא בריליישנשיפ, אייל גולן לקח איתו להופעה באילת גם את הדוגמנית הפרטית שלו רוסלנה רודינה. כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אתמול אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר. אייל גולן, רוסלנה רודינה, יואב אליאסי, אורית פוקס והשדכנית המיתולוגית הלנה עמרם. את סוף השבוע הסוער יעבירו אייל גולן ורוסלנה רודינה בנפרד כשגולן יבלה בטיול בר מצווה בספרד יחד עם הבן ליאם, ורוסלנה תישאר להתחמם לבד אייל גולן ורוסלנה רודינה נפרדו. אייל גולן ורוסלנה רודינה בסיבוב הקודם (צילום: אייל גולן, אילנית ורוסלנה מקבלים התנצלות מפתיעה ממי שעקץ אותם. אייל גולן והחדשה שלו מאיה מרום ממשיכים לנפנף בזוגיות שלהם, וקפצו להגיד מזל טוב לקארין כהן שחגגה 26.

כעת, רגע לפני יום הסליחות, הנה תיעוד מרגש של ההורים ובנם.

אייל גולן ורוסלנה רודינה חוגגים בחתונה הדוגמנית כנראה יודעת כמה אנחנו אוהבים שזוגות עושים דברים יחד, אז היא החליטה ליישר קו עם אב בנה והשניים הגיעו לחתונה כשהם לבושים אותו הדבר. לא הייתי מוכנה להוריד יותר את הראש חצי שנה אחרי הפרידה המדוברת, רוסלנה רודינה חושפת איך הידרדר הקשר שלה ושל אייל (הוא לא נלחם עליי), והאם עוד יש סיכוי לקאמבק (נפרדנו עדיין אוהבים)? עכשיו כשהוא בריליישנשיפ, אייל גולן לקח איתו להופעה באילת גם את הדוגמנית הפרטית שלו רוסלנה רודינה. אייל גולן ורוסלנה חוגגים לילד יומולדת. אחרי שחזרו מחופשה משותפת באילת, אייל גולן ורוסלנה חזרו לדירתו של הזמר, ומפרסמים תמונות שנועדו להשכיח מאיתנו את הפרשות האחרונות בחייו של גולן, ובהן רודינה משחקת את תפקיד עקרת הבית התומכת למופת: אייל גולן (מימין) ורוסלנה רודינה. הם ללא ספק אחד הזוגות הכי חזקים בביצה המקומית, אך כעת מסתבר שאייל גולן ורוסלנה רודינה החליטו להפריד כוחות. אחרי זוגיות ארוכה ומתוקשרת שבמהלכה הביאו. אייל גולן ורוסלנה רודינה לא חזרו אחד לשני. אייל גולן ורוסלנה רודינה פומביים. אייל גולן ורוסלנה רודינה נפרדו. אייל גולן ורוסלנה רודינה בסיבוב הקודם (צילום: אייל גולן והחדשה שלו מאיה מרום ממשיכים לנפנף בזוגיות שלהם, וקפצו להגיד מזל טוב לקארין כהן שחגגה 26.

אייל גולן ורוסלנה רודינה לא חזרו אחד לשני. אחרי זוגיות ארוכה ומתוקשרת שבמהלכה הביאו. מאחל לכם אושר, שמחה וזוגיות טובה. אייל גולן ורוסלנה רודינה נפרדו. אחרי שחזרו מחופשה משותפת באילת, אייל גולן ורוסלנה חזרו לדירתו של הזמר, ומפרסמים תמונות שנועדו להשכיח מאיתנו את הפרשות האחרונות בחייו של גולן, ובהן רודינה משחקת את תפקיד עקרת הבית התומכת למופת:

×'ן נול×
×'ן נול×" לאייל ×'ולן ורוסלנ×" רו×"×™× ×" from images1.ynet.co.il
אייל גולן ורוסלנה רודינה חוגגים בחתונה הדוגמנית כנראה יודעת כמה אנחנו אוהבים שזוגות עושים דברים יחד, אז היא החליטה ליישר קו עם אב בנה והשניים הגיעו לחתונה כשהם לבושים אותו הדבר. כעת, רגע לפני יום הסליחות, הנה תיעוד מרגש של ההורים ובנם. את הימים האחרונים מעביר אייל גולן באילת, בבטן גב על החוף וגם הופעות. ערב טוב עם גיא פינס 16.11.20 זמן קריאה: סיפור האהבה של אייל גולן ורוסלנה רודינה הוא מבין המסקרנים והמסוקרים שהיו בביצה בשנים האחרונות. גולן ורודינה הגיעו בנפרד כשהם מלווים בעורכי דינם, כאשר. אייל גולן ורוסלנה רודינה, פרודים מזה שנתיים והורים לילד משותף, נפגשו הבוקר (ג') שוב בבית משפט השלום לענייני משפחה בתל אביב לעיני המצלמות של ערב טוב עם גיא פינס. כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר.

אייל גולן ורוסלנה רודינה אמש (א') נערכה הפרמיירה החגיגית לסדרה החדשה של hot, פול מון, בבית השמחות בתל אביב, ואנחנו לא יכולנו לוותר על ההזדמנות לראות מקרוב מי חזר שזוף ומי לא.

רוסלנה רודינה ואורטל עמר עונות לליהיא גרינר. אייל גולן ורוסלנה רודינה הגיעו לחגוג לאיש יחסי הציבור ונאלצו להתחמק אחד מהשנייה. מאחל לכם אושר, שמחה וזוגיות טובה. אל תשכחי לבוא למסיבת העיתונאים שהוא מארגן | צילום: כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אתמול אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר. אחרי שחזרו מחופשה משותפת באילת, אייל גולן ורוסלנה חזרו לדירתו של הזמר, ומפרסמים תמונות שנועדו להשכיח מאיתנו את הפרשות האחרונות בחייו של גולן, ובהן רודינה משחקת את תפקיד עקרת הבית התומכת למופת: כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר. הם ללא ספק אחד הזוגות הכי חזקים בביצה המקומית, אך כעת מסתבר שאייל גולן ורוסלנה רודינה החליטו להפריד כוחות. אייל לא היה ביום הולדת. אחרי דממה של שבוע בו שמרו הזוג על שקט ( חוץ מברשתות החברתיות. אייל גולן, רוסלנה רודינה, יואב אליאסי, אורית פוקס והשדכנית המיתולוגית הלנה עמרם. עבור רוסלנה זהו ילד ראשון ובשביל גולן זהו הילד השלישי שמצטרף לאחיו, ליאם (11) ואלין (8) מגרושתו, אילנית לוי. כעת, רגע לפני יום הסליחות, הנה תיעוד מרגש של ההורים ובנם.

לאחר 9 חודשים ומגורים משותפים החליטו אייל גולן ובת זוגו הדוגמנית לפרק את החבילהאלאניס מוריסט נחתה בארץ. מאחל לכם אושר, שמחה וזוגיות טובה. הם ללא ספק אחד הזוגות הכי חזקים בביצה המקומית, אך כעת מסתבר שאייל גולן ורוסלנה רודינה החליטו להפריד כוחות. גולן ורודינה הגיעו בנפרד כשהם מלווים בעורכי דינם, כאשר. ולמקרה שדאגתם, הוא לא נמצא שם לבד, לפחות לא ביממה וחצי האחרונות, שאותם הוא מעביר עם חברתו.

תמונות ראשונות אייל ×'ולן ורוסלנ×
תמונות ראשונות אייל ×'ולן ורוסלנ×" ×'אילת from img.mako.co.il
כשהיא לא מבשלת או מבלה עם. אייל גולן ורוסלנה חוגגים לילד יומולדת. עבור רוסלנה זהו ילד ראשון ובשביל גולן זהו הילד השלישי שמצטרף לאחיו, ליאם (11) ואלין (8) מגרושתו, אילנית לוי. את הימים האחרונים מעביר אייל גולן באילת, בבטן גב על החוף וגם הופעות. כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר. אחרי זוגיות ארוכה ומתוקשרת שבמהלכה הביאו. עכשיו כשהוא בריליישנשיפ, אייל גולן לקח איתו להופעה באילת גם את הדוגמנית הפרטית שלו רוסלנה רודינה. מאחל לכם אושר, שמחה וזוגיות טובה.

אייל גולן (מימין) ורוסלנה רודינה.

כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אתמול אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר. כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר. אייל גולן ורוסלנה חוגגים לילד יומולדת. גולן ורודינה הגיעו בנפרד כשהם מלווים בעורכי דינם, כאשר. אל תשכחי לבוא למסיבת העיתונאים שהוא מארגן | צילום: והם לא התביישו להצטלם ביחד. אחרי שהודיעו על הזוגיות המתקמבקת שלהם קבל עם ואינסטגרם, מתברר שאייל גולן ורוסלנה רודינה כבר בשלים להופעה פומבית רשמית ראשונה. סיפור האהבה של אייל גולן ורוסלנה רודינה הוא מבין המסקרנים והמסוקרים שהיו בביצה בשנים האחרונות. אייל גולן ורוסלנה רודינה אמש (א') נערכה הפרמיירה החגיגית לסדרה החדשה של hot, פול מון, בבית השמחות בתל אביב, ואנחנו לא יכולנו לוותר על ההזדמנות לראות מקרוב מי חזר שזוף ומי לא. לאחר 9 חודשים ומגורים משותפים החליטו אייל גולן ובת זוגו הדוגמנית לפרק את החבילהאלאניס מוריסט נחתה בארץ. ערב טוב עם גיא פינס 16.11.20 זמן קריאה: כעת, רגע לפני יום הסליחות, הנה תיעוד מרגש של ההורים ובנם. רוסלנה על הפרידה מאייל גולן: